Sunday, May 10, 2009

Twaalfjarige dood in Iraak Oorlog

Een twaalfjarige jongetje werd vandaag in Iraak gedood. Hij werd in de stad Mosul gedood. Amerikanen and Iraakse authoriteiten zag de jongetje met een granaat. De Amerikanen hebben de jongetje doodgeschoten. De jongetje had geld. Amerikanen denken dat de jongetje voor de terroristen hebben gewerkt. Iraakse authoritieten denken niet dat. Zijn denken dat hij een ondschuldige omstander was.

Ik weet niet wat verhaal juist is. Ik zou nooit weten. Het is slecht dat een jongetje werd gedood. Denken nederlanders de Iraakse oorlog slecht is of een goede oorlog? Ik weet niet als nederland mensen er heeft. Zijn zijn een buur of de coalitie? Wat denken nederlanders wanneer zijn deze artikel lezen? Denken zijn dat is slecht? Of een kost over oorlog?

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/5/10/100509_irak.html

1 comment:

Kimberly Robinson said...

"Reflection"

Ik vind het heel triest! Ik vind het moeilijk te geloven dat een kind een terrorist was. Maar ik denk dat de Amerikaanse troepen proberen hun best te doen. Ik denk dat zij wil niet kinderen doden. Het is triest voor alles.