Sunday, May 3, 2009

Ik schreef over de economie opnieuw!

De artikel gaat over de Nederlandse recessie.  De recessie is het groeien in Nederland.  Werknemers van de accountantskantoor Deloitte zijn niet aardig.  Zij moeten verplicht tien extra verlofdagen opnemen.  De werknemers kregen niet geld voor de verlofdagen tot volgend jaar.  5500 mensen werk bij Deloitte.  

Ik weet niet hoe de tien extra verlofdagen geld gaan opzijlegt.  Denken zij gaan voordelig de volgende jaar?  Ik weet niet als alle werknemers verplicht tien extra verlofdagen moeten opnemen.  Ik weet dat de accountantskantoren zijn beter dan de economie.  Dus als zij last van de economische crisis heeft, moeten bedrijven heel last van de economische crisis hebben!  Wat doen de werknemers met ons vrijtijd?  Ik weet dat zij naar winkelen gaan en schoonmaken.  Misschien gaan niet zij naar de winkelen omdat zij minder geld hebben.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/5/1/010509_verlof_personeel_deloitte.html

No comments: